Letnia kampania Mirindy w social mediach - Marketing przy Kawie
Letnia kampania Mirindy w social mediach
  • 0
  • 1
5.08.2024

Letnia kampania Mirindy w social mediach

Kampania ma zbudować skojarzenie Mirindy (PepsiCo) z orzeźwieniem na różne sposoby. Także w kontekście wyglądu, spontanu, świeżości, odwagi, oryginalności oraz lata.

Letnią metamorfozę Mirindy można przejść na dwa sposoby:

  • z pomocą filtra na TikToku, który pozwala zmieniać kolor włosów, makijaż czy też dokładać efektowne letnie dodatki,
  • z pomocą profesjonalistów w hot salonie G×Bar, wygrywając metamorfozę w konkursie. Aby wziąć w nim udział, należy użyć filtra, stworzyć swój letni look i dodać odpowiedni hashtag.

– Do stworzenia filtra AR zaprosiliśmy Len’s That, którzy specjalizują się w tworzeniu kreatywnych efektów w obszarze digitalu. Nasz filtr pozwala na stworzenie rozbudowanej metamorfozy, począwszy od włosów i makijażu, a kończąc na dodatkach. Influencerzy związani z kategoriami beauty i fashion: Fog.in.the.garden, Weronika Jaguś, Margaret__is, Filip Szyc i Jefre.I.am stworzą content na TikToka i Instagrama inspirowany filtrem oraz wezmą udział w metamorfozach laureatów konkursu – mówi Anna Królewicz, senior copywriter Feeders Agency.

Kampania trwa do 25 sierpnia. Feeders Agency wygrała obsługę kampanii w drodze przetargu i odpowiada za strategię oraz koncepcję kreatywną wraz z mechaniką konkursu, wychodzącą od globalnej idei klienta „A co gdyby?”. Agencja zajęła się także:

  • przygotowaniem materiałów promujących KV,
  • produkcją sześciosekundowych i piętnastosekundowych materiałów wideo,
  • pomysłem na specjalny filtr przygotowany przez Len’s That.

Za koordynację współpracy z influencerami, planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenith.

  • 1
Letnia kampania Mirindy w social mediach

Letnia kampania Mirindy w social mediach

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

5 sierpnia 2024

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.08.2024

Projektowanie prezentacji: Czy AI wystarczy? – bezpłatny webinar

Gdy dostęp do AI stał się powszechny, a kolejne aplikacje prześcigają się w coraz to nowszych i spektakularnych możliwościach jej wykorzystania, trudno oprzeć się pokusie używania jej w jak największym stopniu. Jednak, po początkowym okresie ekscytacji potencjałem AI w generowaniu treści tekstowych i graficznych, zaczynamy dostrzegać coraz więcej istotnych wad. Czy do projektowania prezentacji wystarczy dobra aplikacja?

2 sierpnia 2024

1 sierpnia 2024