- 0
- 1
Letnia kampania Mirindy w social mediach
Kampania ma zbudować skojarzenie Mirindy (PepsiCo) z orzeźwieniem na różne sposoby. Także w kontekście wyglądu, spontanu, świeżości, odwagi, oryginalności oraz lata.
Letnią metamorfozę Mirindy można przejść na dwa sposoby:
- z pomocą filtra na TikToku, który pozwala zmieniać kolor włosów, makijaż czy też dokładać efektowne letnie dodatki,
- z pomocą profesjonalistów w hot salonie G×Bar, wygrywając metamorfozę w konkursie. Aby wziąć w nim udział, należy użyć filtra, stworzyć swój letni look i dodać odpowiedni hashtag.
– Do stworzenia filtra AR zaprosiliśmy Len’s That, którzy specjalizują się w tworzeniu kreatywnych efektów w obszarze digitalu. Nasz filtr pozwala na stworzenie rozbudowanej metamorfozy, począwszy od włosów i makijażu, a kończąc na dodatkach. Influencerzy związani z kategoriami beauty i fashion: Fog.in.the.garden, Weronika Jaguś, Margaret__is, Filip Szyc i Jefre.I.am stworzą content na TikToka i Instagrama inspirowany filtrem oraz wezmą udział w metamorfozach laureatów konkursu – mówi Anna Królewicz, senior copywriter Feeders Agency.
Kampania trwa do 25 sierpnia. Feeders Agency wygrała obsługę kampanii w drodze przetargu i odpowiada za strategię oraz koncepcję kreatywną wraz z mechaniką konkursu, wychodzącą od globalnej idei klienta „A co gdyby?”. Agencja zajęła się także:
- przygotowaniem materiałów promujących KV,
- produkcją sześciosekundowych i piętnastosekundowych materiałów wideo,
- pomysłem na specjalny filtr przygotowany przez Len’s That.
Za koordynację współpracy z influencerami, planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenith.
- 1