Kampania Lipton Ice Tea „Na ratunek lata!” - Marketing przy Kawie
Letnia kampania Lipton Ice Tea skierowana do generacji Z
  • 1
  • 1
25.07.2024

Letnia kampania Lipton Ice Tea skierowana do generacji Z

Marka Lipton Ice Tea (PepsiCo) wystartowała z letnią kampanią „Lipton Ice Tea – Na ratunek lata!”, kierowaną do generacji Z i młodszych konsumentów. Działania obejmują konkurs ogólnopolski, spot z influencerami, niestandardowe działania w przestrzeni miejskiej czy współprace partnerskie m.in. z McDonald’s i Lisek.app.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56092 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

25 lipca 2024