Letnia Galeria Samsung wsparta działaniami reklamowymi
  • 0
  • 1
26.07.2012

Letnia Galeria Samsung wsparta działaniami reklamowymi

Na początku lipca Samsung Electronics rozpoczął serię eventów Letnia Galeria Samsung. Są to zlokalizowane w najpopularniejszych nadmorskich miejscowościach strefy z najnowszymi produktami tej marki. Każdy odwiedzający może w nich naładować lub naprawić swój telefon, skorzystać z Internetu czy przetestować jeden z notebooków Samsung.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54825 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 lipca 2012

  • 0
  • 6
  • 0
  • 0
  • 0
26.07.2012

Facebookowe profile o turystyce rosną powoli

Coraz częściej szukamy informacji o podróżach w mediach społecznościowych. Wzrost zauważalności branży turystycznej na Facebooku jest jednak powolny. Według analizy catNapoleon.com, w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy największe fan pages turystyczne powiększały się w tempie 2,27 proc. To niewiele. Dla porównania: fan pages reklamujące żywność rosły w tempie 7,74 proc. miesięcznie, ale też budżety na promocję produktów żywnościowych są nieporównywalnie większe.