0 1 8.06.2005Letni „Przewodnik po Polsce”media TweetWe wtorek, 14 czerwca, rusza nowa seria bezpłatnych dodatków Gazety Wyborczej – Przewodnik po Polsce.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54813 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 7.06.2005GPD dla Carlo Rossi7 czerwca ruszyła kampania sponsoringowa informująca o organizowanym konkursie ukrytych talentów "Carlo Rossi, Kobiety i Śpiew”. Konkurs - sponsorowany przez markę Carlo Rossi odbędzie się 23 września w warszawskim klubie Starlight Cafe.
0 1 0 0 0 7.06.2005Współpraca Polskiej Telefonii Cyfrowej i AmRestPolska Telefonia Cyfrowa (PTC) i AmRest, sieć restauracji szybkiej obsługi, rozpoczęły współpracę partnerską. W jej wyniku w restauracjach KFC oraz Pizza Hut uruchomione zostaną punkty bezprzewodowego dostępu do Internetu hot spot sieci Era. Dzięki temu, goście restauracji będą mogli swobodnie korzystać z Internetu przy pomocy szerokopasmowej technologii W-LAN.
0 1 0 0 0 7.06.2005Time Warner i Janmedia Interactive promują nowe usługiWrocławski i waszyngtoński oddział Janmedia Interactive wspólnie pracują nad multimedialną prezentacją dla największego koncernu medialnego na świecie - Time Warner.
0 1 0 0 0 7.06.2005FFCreation dla Danone, czyli metoda na Głodka1 czerwca ruszyła strona internetowa www.serekdanio.pl przygotowana przez agencję interaktywną FFCreation. Atrakcyjna i kolorowa wizualizacja, zabawne rysunki komiksowe oraz specjalna interaktywna zabawka – „Wydaj polecenie Małemu Głodkowi” to przepis, aby dotrzeć do szerokiej grupy internautów. Witryna serka Danio to pierwszy efekt rozpoczętej współpracy z firmą Danone.