„Let go” – marka Sloggi promowana w prasie i na outdoorze - Marketing przy Kawie
„Let go” – marka Sloggi promowana w prasie i na outdoorze
  • 0
  • 4
17.11.2016

„Let go” – marka Sloggi promowana w prasie i na outdoorze

Wystartowała kampania bieliźniarskiej marki Sloggi. Akcja „Let go” promuje styl życia pełen wolności i komfortu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55939 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

17 listopada 2016