Leroy Merlin promuje sklep internetowy - Marketing przy Kawie
Leroy Merlin promuje sklep internetowy
  • 0
  • 1
25.05.2012

Leroy Merlin promuje sklep internetowy

Od 28 maja sklep internetowy Leroy Merlin będzie nosił nazwę Centrum Zaopatrzenia Bohaterów. Nowa nazwa ma wyróżnić sklep na rynku i przyciągnąć klientów. Nazwa sklepu powstała na kanwie hasła ze spotów reklamowych sieci „Też bądź bohaterem w swoim domu”. Tego dnia rozpocznie się także kampania, promująca sklep w mediach, która potrwa do 6 czerwca.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56229 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

25 maja 2012

24 maja 2012