„Lepiej w kasku” – akcja wspierająca bezpieczeństwo na drodze
  • 0
  • 4
10.08.2018

„Lepiej w kasku” – akcja wspierająca bezpieczeństwo na drodze

Bezpieczne zachowanie na drodze to podstawa – to stwierdzenie dotyczy nie tylko kierowców, ale również rowerzystów. Twórcy platformy Multibike.pl w akcji społecznej „Lepiej w kasku!” zwracają uwagę fanów dwóch kółek na to, że noszenie kasku podczas jazdy może decydować o ich zdrowiu lub życiu.

Brak odpowiednio dobranego kasku rowerowego powoduje, że nawet niewielkie, z pozoru niegroźne upadki mogą być tragiczne w skutkach. Kask sprawia, że głowa rowerzysty jest zabezpieczona przed niefortunnym uderzeniem. Akcja jednocześnie ma charakter lifestyle’owy. Wiele osób nie chce nosić kasku, bo – jak twierdzą – śmiesznie w nim wyglądają. A to nieprawda – tłumaczą twórcy akcji.

Multibike

Nawet najtwardsi wiedzą, że bezpieczeństwo to podstawa❗️

Opublikowany przez Lepiej w kasku Wtorek, 7 sierpnia 2018

W Polsce nie ma obowiązku jeżdżenia w kasku, co nie znaczy, że należy z tego kasku rezygnować. Staramy się edukować rowerzystów i przypominać, że jazda w kasku to żaden wstyd. To wyłącznie dowód na to, że dbają o swoje bezpieczeństwo – mówi Michał Seidel, twórca platformy Multibike.pl i pomysłodawca akcji.

W ramach akcji powstał spot oraz kampania OOH. Multibike.pl zachęca też internautów oraz celebrytów do dodawania na Instagramie zdjęć oznaczonych hashtagiem #lepiejwkasku. W czwartek 9 sierpnia Michał Seidel był także gościem w programie „Pytanie na śniadanie”.

Koncept ogólnopolskiej akcji powstał w czerwcu. Działania rozpoczęły się 6 lipca. Początkowo zaplanowane były do połowy września, jednak z powodu dużego zainteresowania autorzy planują ich przedłużenie.

Multibike.pl to multiplatforma skupiająca wokół siebie rowerzystów. Realizacją działań promocyjnych zajęły się: agencja Good People oraz dom produkcyjny Oversee Production.

  • 4

10 sierpnia 2018

9 sierpnia 2018

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
9.08.2018

„CSR-owiec, czyli kto?”. Analiza Forum Odpowiedzialnego Biznesu

Rozwój koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu i zrównoważonego rozwoju spowodował wzrost zapotrzebowania firm na specjalistów w tym zakresie. Forum Odpowiedzialnego Biznesu wraz z partnerami postanowiło przyjrzeć się pożądanym kompetencjom oraz najważniejszym wyzwaniom stojącym przed pracownikami odpowiedzialnymi za kwestie CSR w firmie. Efektem tych prac jest analiza tematyczna „CSR-owiec, czyli kto?”.