Leo Burnett Warszawa dla Banku Pekao S.A. i BPH SA
  • 0
  • 1
17.11.2006

Leo Burnett Warszawa dla Banku Pekao S.A. i BPH SA

Z dniem 17 listopada br. rozpoczęła się pierwsza wspólna kampania reklamowa Banku Pekao S.A. i Banku BPH SA, promująca stworzenie największej, bo liczącej blisko 3 000 punktów, sieci darmowych bankomatów w Polsce. Kreację kampanii przygotowała Agencja Leo Burnett Warszawa, na stałe współpracująca z Bankiem Pekao S.A.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52621 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 listopada 2006

16 listopada 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.11.2006

Euro RSCG organizatorem Gali z okazji otwarcia sprzedaży luksusowego apartamentowca Złota 44

13 listopada 2006 roku w Teatrze Wielkim odbyła się uroczysta gala prezentująca luksusowy apartamentowiec Złota 44, który powstanie w centrum Warszawy w 2009 roku. Gospodarzem uroczystości, którą uświetniła obecność światowej sławy architekta Daniela Libeskinda – autora projektu apartamentowca Złota 44, był inwestor - Orco Property Group. Impreza ta była zwieńczeniem niemal rocznych prac spółek Grupy Euro RSCG prowadzonych według zasad Power of One. W ramach obsługi komunikacyjnej tego dewelopera w projekt zaangażowane były Euro RSCG Sensors (public relations), Euro RSCG 4D (wydarzenia specjalne), Euro RSCG Warsaw (komunikacja ATL i BTL) oraz Digital One (interactive).