Lenin wpadł w oko blondynce – kampania Heyah (wideo)
  • 2
  • 1
3.01.2013

Lenin wpadł w oko blondynce – kampania Heyah (wideo)

3 stycznia rozpoczęła się kampania Heyah „60 minut za 1 zł”. W spocie promującym akcję pojawia się Włodzimierz Lenin, który wypowiadając hasło „Dawajcie, nawijajcie!”, namawia do skorzystania z nowej oferty.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54569 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Tomek

11 lat temu

Czekamy na spot z Hitlerem

Myślę, że zauważalność kampanii reklamowej z Hitlerem byłaby niewątpliwa, jakoś jednak budzi opory. Ale dla tych co znają historię, i Lenin, i Hitler są siebie równo warci i budzą jednakowa grozę.

Rozwiń komentarze

2 stycznia 2013