Lektura do rogalika, czyli kampania promująca portal Literatur.pl - Marketing przy Kawie
Lektura do rogalika, czyli kampania promująca portal Literatur.pl
  • 0
  • 1
16.10.2013

Lektura do rogalika, czyli kampania promująca portal Literatur.pl

W połowie października w sklepach firmowych Piekarni Szwajcarskiej (Warszawa i 2 okoliczne miejscowości) na papierowych opakowaniach pojawiły się „okruchy prozy” – fragmenty powieści pisarzy niemieckojęzycznych. Akcja ta promuje portal poświęcony literaturze niemieckiego obszaru językowego – Literatur.pl.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55729 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

16 października 2013