Adrianna Sułek-Schubert w kampanii Pumy i InterRisk
Lekkoatletka Adrianna Sułek-Schubert w co-brandingowej kampanii Pumy i InterRisk
  • 0
  • 1
10.07.2024

Lekkoatletka Adrianna Sułek-Schubert w co-brandingowej kampanii Pumy i InterRisk

Bohaterką kampanii co-brandingowej „Powered by Puma, Protected by InterRisk” jest lekkoatletka Adrianna Sułek-Schubert. Komunikacja dotyczy jej przygotowań do startu w Paryżu.

Adrianna Sułek-Schubert to halowa wicemistrzyni świata w pięcioboju, wicemistrzyni Europy w siedmioboju oraz wielokrotna mistrzyni Polski. Hasło kampanii ma zwracać uwagę na potencjał obu marek w kontekście sportowych wyzwań. Komunikacja jest prowadzona w social mediach.

Na początku 2024 r. Adrianna została mamą, lecz nie zrezygnowała z marzeń i podjęła wyzwanie pogodzenia nowych obowiązków z trudem przygotowań do występu w Paryżu. Już w czerwcu wystartowała w Memoriale Ireny Szewińskiej, który jest zaliczany do World Athletics Continental Tour Gold Światowej Federacji Lekkiej Atletyki.

  • 1
Adrianna Sułek-Schubert w co-brandingowej kampanii Pumy

Adrianna Sułek-Schubert w co-brandingowej kampanii Pumy i InterRisk

10 lipca 2024