Lego rozstrzygnęło globalny przetarg mediowy - Marketing przy Kawie
Lego rozstrzygnęło globalny przetarg mediowy
  • 0
  • 1
3.07.2024

Lego rozstrzygnęło globalny przetarg mediowy

Po osiemnastu miesiącach Grupa Lego rozstrzygnęła globalny przetarg na dom mediowy. Wygrał Publicis One powered by Starcom – struktura w agencji stworzona specjalnie dla Lego.

Od 2017 r. budżet mediowy Lego należał do agencji Initiative (holding Interpublic Group). Ona również startowała w przetargu, który rozpoczął się w 2023 r. Wspólnie z tym domem mediowym Lego stworzyło pierwszą globalną kampanię „Rebuild The World”.

Według szacunków firmy badawczej Comvergence Lego wydaje około 450 mln dol. rocznie na media. Inne szacunki mówią nawet o 467–469 mln dol. Kreacje dla marki tworzy wewnętrzna agencja o nazwie OLA (Our Lego Agency).

Marka Lego współpracowała już z siecią Publicis: od 2000 r. w USA obsługiwał ją Starcom.

  • 1
Lego rozstrzygnęło globalny przetarg mediowy

Lego rozstrzygnęło globalny przetarg mediowy

3 lipca 2024

2 lipca 2024