Lego rozstrzygnęło globalny przetarg mediowy - Marketing przy Kawie
Lego rozstrzygnęło globalny przetarg mediowy
Advertisement
  • 0
  • 1
3.07.2024

Lego rozstrzygnęło globalny przetarg mediowy

Po osiemnastu miesiącach Grupa Lego rozstrzygnęła globalny przetarg na dom mediowy. Wygrał Publicis One powered by Starcom – struktura w agencji stworzona specjalnie dla Lego.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56308 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

3 lipca 2024

2 lipca 2024