Lego promuje nowe zestawy Chima dla chłopców (wideo) - Marketing przy Kawie
Lego promuje nowe zestawy Chima dla chłopców (wideo)
  • 3
  • 1
7.01.2013

Lego promuje nowe zestawy Chima dla chłopców (wideo)

7 stycznia rozpoczyna się kampania reklamowa Lego Chima. W styczniu firma wprowadza do sprzedaży nową serię klocków o nazwie Chima, przeznaczoną dla chłopców w wieku 5–11 lat. Działania reklamowe potrwają przez kolejne miesiące 2013 roku i obejmować będą telewizję, Internet, prasę, działania in-store oraz eventy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55733 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

7 stycznia 2013