Legia Warszawa na szczycie zestawienia medialności klubów piłkarskich – analiza PSMM
  • 0
  • 2
24.10.2016

Legia Warszawa na szczycie zestawienia medialności klubów piłkarskich – analiza PSMM

Polscy kibice po dwudziestu latach przerwy doczekali się występu polskiego zespołu w rozgrywkach Ligi Mistrzów. Choć spotkań z Borussią Dortmund i Sportingiem Lizbona nie można zaliczyć do udanych, mistrz Polski we wrześniu powiększył przewagę medialną nad pozostałymi klubami Lotto Ekstraklasy – wynika z raportu firmy Press-Service Monitoring Mediów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 października 2016

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
24.10.2016

Smartfon czy telewizor – z którego urządzenia częściej korzystają dzieci? Badanie IQS

Smartfon czy telewizor? Odpowiedź na to pytanie zwykle pozwala stwierdzić, w jakiej grupie wiekowej są respondenci i czy istnieje pomiędzy nimi różnica pokoleniowa. O ile w wyborze popularnego urządzenia w domu osoby dorosłe zdecydowanie częściej wskazują telewizor niż smartfon, o tyle odpowiedzi dzieci nie są już tak jednoznaczne – wynika z badania „Kids Power 2016” IQS.

21 października 2016

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.10.2016 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Jak nie stać się jutro nijaką marką

27 października o godz. 12:00 firma Miritec, zajmująca się międzynarodową produkcją digital, przeprowadzi seminarium online dla marek i agencji reklamowych. Jeśli weźmiesz w nim udział, dowiesz się, czego marki mogą oczekiwać od mediów społecznościowych w 2017 r. Otrzymasz też efektywne instrumenty do działań na nadchodzący rok od Seweryna Domagały – eksperta ds. mediów społecznościowych.
(Informacja promocyjna)