Lech częstuje piwem przy Burakowskiej - Marketing przy Kawie
Lech zachęca pracowników korporacji do tego, aby zwolnili i łapali chwile
  • 0
  • 4
19.11.2024

Lech zachęca pracowników korporacji do tego, aby zwolnili i łapali chwile

Nośnik OOH piwa Lech zachęca do skończenia pracy na czas, bez nadgodzin. Billboard częstuje bezalkoholowym piwem Lech Free dokładnie o 17:01.

Specjalny billboard marki Lech stanął w Warszawie przy ulicy Burakowskiej – w okolicy znanej z licznych biurowców. Zwolnienie tempa pomoże zachować balans między życiem prywatnym i zawodowym. Do tego zachęca marka Lech w swojej najnowszej akcji.

Akcji towarzyszy także wprowadzenie do punktów sprzedaży limitowanej edycji Lecha Free 0,0% ze zmienioną etykietą.

Za koncepcję i realizację kampanii oraz za działania z zakresu PR i influencer marketing odpowiada VML. Produkcją billboardu zajęło się The Production, a produkcją materiałów wizualnych – Parano Films. Media kupił Zenith.

  • 4
Lech zachęca pracowników korporacji do tego, aby zwolnili i łapali chwile

Lech zachęca pracowników korporacji do tego, aby zwolnili i łapali chwile

Lech zachęca pracowników korporacji do tego, aby zwolnili i łapali chwile
Lech zachęca pracowników korporacji do tego, aby zwolnili i łapali chwile
Lech zachęca pracowników korporacji do tego, aby zwolnili i łapali chwile

 

 

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

19 listopada 2024

18 listopada 2024