- 0
- 1
Lech wiesza siatki reklamowe w Europie – tam, gdzie Polacy wypoczywają zimą
Marka piwa Lech prowadzi kampanię reklamy zewnętrznej w tych lokalizacjach w Europie, w których Polacy spędzają wakacje w zimie.
Kampania obejmuje różnorodne lokalizacje, w tym Spiaggia di Mondello na Sycylii. Pojawiła się tam siatka reklamowa z hasłem „Czas płynie tu wolniej”.
Według danych z raportu firmy Wakacje.pl Polacy coraz częściej spędzają zimowe ferie w ciepłych krajach. Jedną z najczęściej wybieranych lokalizacji jest południe Europy. Turyści wybierają te miejsca ze względu na gwarancję słonecznej pogody i letniej aury nawet w zimowych miesiącach. Marka Lech towarzyszy im, wieszając siatki reklamowe np. przy plażach.
– Lech jest wszędzie tam, gdzie ludzie decydują się na chwilę odpuścić, cieszyć chwilą, zatrzymać w momencie. Wiemy, że coraz więcej osób w trakcie polskiej zimy planuje kilkudniowe wypady do cieplejszych krajów o egzotycznych krajobrazach. Chcieliśmy im w tych chwilach bez maili i mrozu towarzyszyć – mówi Jakub Michalski, brand manager marki Lech.
Za pomysł i kreację kampanii odpowiada Osom Studios, a działania PR prowadzi agencja Serca. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith.