Lech przedłuża współpracę z Cut The Mustard na kolejny rok - Marketing przy Kawie
Lech przedłuża współpracę z Cut The Mustard na kolejny rok
  • 0
  • 0
13.09.2018

Lech przedłuża współpracę z Cut The Mustard na kolejny rok

Należąca do Kompanii Piwowarskiej marka Lech bez przetargu przedłużyła współpracę z agencją Cut The Mustard na 2019 r. Firmy współpracują od września 2017 r.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54992 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

13 września 2018

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
13.09.2018

Sieci handlowe a małe niezależne sklepy. Badanie ARC Rynek i Opinia

Polacy cenią małe niesieciowe sklepy osiedlowe. Doceniają je za sprawną i miłą obsługę, smaczne pieczywo oraz to, że można zrobić w nich zakupy po drodze. Sieci handlowe wyróżniają się zdaniem Polaków innymi cechami. Biedronka oferuje najlepsze ceny i najatrakcyjniejsze promocje. Na duże zakupy spożywczo-przemysłowe najlepiej wybrać się do Auchan. Z kolei Tesco i Kaufland wyróżniają się szerokim wyborem produktów i kategorii. Siecią, która ma zdecydowanie najwięcej promotorów wśród klientów, jest Lidl – wynika z „Monitora sieci handlowych” ARC Rynek i Opinia.