Lech Free 0,0% startuje z nową odsłoną kampanii „Lechendy mogą wszystko”
  • 0
  • 1
9.03.2021

Lech Free 0,0% startuje z nową odsłoną kampanii „Lechendy mogą wszystko”

Koń w torbie treningowej? Rower, który z łatwością mieści się w worku sportowym? To wszystko jest możliwe w świecie Lecha Free 0,0%. W nowym spocie marka udowadnia, że dzięki bezalkoholowemu wariantowi można łączyć piwny smak i orzeźwienie z aktywnym trybem życia.

Nowa reklama osadzona na platformie „Lechendy mogą wszystko” jest emitowana w telewizji od 8 marca. Nie zabrakło w niej postaci barda, który od zeszłego roku pojawia się we wszystkich spotach marki Lech. Działania Lech Free 0,0% kierowane są do osób, które prowadzą aktywny tryb życia i jednocześnie nie chcą rezygnować ze smaku piwa.

  • Koncepcja spotu: Bardzo
  • Produkcja: Oto Film
  • Działania w Internecie: Cut the Mustard
  • Współpraca z influencerami i komunikacja PR: Tailor Made PR
  • Planowanie i zakup mediów: Zenith
  • 1
Lech Free 0,0%

Lech Free 0,0% promowany jako piwo dla aktywnych

9 marca 2021

  • 1
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
9.03.2021

Unilever usunie z opakowań produktów i reklam określenie „normalny”. Nie będzie też poprawiać zdjęć

Unilever, właściciel m.in. marek Dove, Rexona, Love Beauty and Planet, Tresemme czy Schmidt’s, zaprezentował nową inicjatywę „Positive Beauty – pozytywne piękno”. Jej celem jest walka z dyskryminacją i wykluczeniem. Firma usunie słowo „normalny” z opakowań i reklam wszystkich swoich marek z segmentu pielęgnacji urody i środków higieny osobistej. Nie będzie też dokonywała cyfrowych przeróbek w reklamach.