Lech Free 0,0% startuje z nową odsłoną kampanii „Lechendy mogą wszystko” - Marketing przy Kawie
Lech Free 0,0% startuje z nową odsłoną kampanii „Lechendy mogą wszystko”
  • 0
  • 1
9.03.2021

Lech Free 0,0% startuje z nową odsłoną kampanii „Lechendy mogą wszystko”

Koń w torbie treningowej? Rower, który z łatwością mieści się w worku sportowym? To wszystko jest możliwe w świecie Lecha Free 0,0%. W nowym spocie marka udowadnia, że dzięki bezalkoholowemu wariantowi można łączyć piwny smak i orzeźwienie z aktywnym trybem życia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55733 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

9 marca 2021

  • 1
  • 2
  • 0
9.03.2021

Unilever usunie z opakowań produktów i reklam określenie „normalny”. Nie będzie też poprawiać zdjęć

Unilever, właściciel m.in. marek Dove, Rexona, Love Beauty and Planet, Tresemme czy Schmidt’s, zaprezentował nową inicjatywę „Positive Beauty – pozytywne piękno”. Jej celem jest walka z dyskryminacją i wykluczeniem. Firma usunie słowo „normalny” z opakowań i reklam wszystkich swoich marek z segmentu pielęgnacji urody i środków higieny osobistej. Nie będzie też dokonywała cyfrowych przeróbek w reklamach.