LeadBullet proponuje własny zbiór dobrych praktyk content marketingu
  • 0
  • 1
19.02.2014

LeadBullet proponuje własny zbiór dobrych praktyk content marketingu

Firma LeadBullet opracowała dokument „Kodeks etycznego content marketingu”, który ma stanowić zbiór dobrych praktyk dla branżowych specjalistów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54841 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

TG

10 lat temu

Treść a/i forma

Jeśli mowa o marketingu, to proponuję zwrócić uwagę nie tylko na treść (bez wątpienia jest najistotniejsza), ale na formę: w publikacjach tego typu brandowane przez takie firmy nie powinno być miejsca na szkolne błędy w składzie tekstu. Bękarty? A feee...

19 lutego 2014

18 lutego 2014