Lawina możliwości (USA Today)
  • 0
  • 1
1.01.2008

Lawina możliwości (USA Today)

T. Howard, "Ski venders give advertisers an avalanche of opportunity", "USA Today"

Narciarze to wymarzona grupa docelowa – są aktywni, nastawieni na rozrywkę i nieźle zarabiają. Można do niech trafić w ośrodkach narciarskich i na trasach zjazdowych wykorzystując różne formy marketingu. "USA Today" opisuje zastosowane ostatnio w amerykańskich kurortach sposoby – samplingi, promocje, ambient media oraz specjalną zimową kampanię Absolutu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 grudnia 2007

27 grudnia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.12.2007

Pracuj mniej, pracuj lepiej (BNET.com)

"The 4-Hour Workweek", "BNET.com", 19.12.2007

Wszyscy, którzy zgodzą się ze stwierdzeniem, że nawet wysokie dochody nie maja praktycznej wartości bez czasu, w którym można je spożytkować, powinni obejrzeć to krótkie video. Timothy Ferriss, autor książki "The 4-Hour Workweek", prezentuje w nim kilka porad dotyczących efektywnego wykorzystania naszego czasu. Mogą tym pomóc na przykład: sporządzanie listy rzeczy nieistotnych, których zrobienia chcemy uniknąć, praktyczne zastosowanie zasady Pareto w życiu, sprytny pomysł Ferrissa na radzenie sobie z zalewem e-maili i - jak to ujmuje - "outsourcowanie" niektórych aspektów naszego życia.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.12.2007

Nie tylko Google (Internet Standard)

M. Grzechowiak, "E-biznes od kuchni: Pf.pl", "Internet Standard", 24.12.2007

W rankingu popularności wyszukiwarek lokalnych serwisy oferowane przez Google plasują się w USA dopiero na czwartym miejscu. Jest to kategoria usług, w której mniejsze firmy z powodzeniem rzucają wyzwanie globalnemu gigantowi - również w Polsce. Jak zwykle w cyklu "E-biznes od kuchni" ciekawy i wyczerpujący tekst o historii i modelu biznesowym wyszukiwarki lokalnej Pf.pl, powstałej w 2005 roku internetowej wersji Panoramy Firm, która ma dziś 2 i pół miliona użytkowników i roczne przychody rzędu 30 milionów złotych.

21 grudnia 2007