Laureaci „Rankingu wartości marek Wielkopolski 2012” - Marketing przy Kawie
Laureaci „Rankingu wartości marek Wielkopolski 2012”
Advertisement
  • 0
  • 3
6.12.2012

Laureaci „Rankingu wartości marek Wielkopolski 2012”

Ataner w kategorii B2C, Utal w kategorii B2B oraz KKS Lech Poznań w głosowaniu internautów zostały uznane za najcenniejsze marki roku 2012. Po sześciu miesiącach badań i analiz ogłoszeni zostali zwycięzcy „Rankingu wartości marek Wielkopolski 2012”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56325 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to
 

6 grudnia 2012