Laureaci Konkursu "Złote Stoisko"
  • 0
  • 1
22.02.2008

Laureaci Konkursu „Złote Stoisko”

Pomysłowość „budowlańców” jest prawie nieograniczona; można było przekonać się o tym w czasie targów Budma 2008. Targi łącznie odwiedziło 65 000 zwiedzających – o taki rząd dusz warto zawalczyć, dlatego wystawcy kusili targowych gości za pomocą prawdziwych majstersztyków wystawienniczych – stoiska zaaranżowane na wzór muzeum, stadionu piłkarskiego czy domku na działce, skutecznie przyciągały wzrok i skłaniały do spotkania z wystawiającą się firmą.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50669 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

22 lutego 2008

21 lutego 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.02.2008

Związek Firm Public Relations wspiera organizacje pożytku publicznego

Już po raz drugi Związek Firm Public Relations wsparł jedną z organizacji pożytku publicznego. Zgodnie z decyzją Zarządu ZFPR w każdej edycji kursu London School of Public Relations pracownik jednej z fundacji, organizacji społecznych, instytucji charytatywnych uzyskuje 50-procentową zniżkę na udział w szkoleniu. W bieżącej edycji z możliwości tej skorzysta przedstawicielka Fundacji Synapsis.