Laur Konsumenta dla Hepason Complex
  • 0
  • 1
28.08.2007

Laur Konsumenta dla Hepason Complex

Już po raz trzeci przeprowadzono badania, które pozwoliły wyłonić najpopularniejsze produkty i usługi na krajowym rynku. Hepason Complex – produkt bardzo dobrze postrzegany na rynku, uplasował się na II miejscu w swojej kategorii ("Leki przewodu pokarmowego"), uzyskując tym samym srebrne godło "Laur Konsumenta 2007".

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 sierpnia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.08.2007

Blogi - bezcenne źródło wiedzy, czy informacyjny śmietnik?

W ciągu kilku ostatnich lat blogi zyskały miliony użytkowników. Dlaczego tak się stało? Ponieważ blogi stanowią praktycznie nieograniczone źródło informacji. W XXI wieku obieg informacji nabrał niespotykanego wcześniej tempa. Ludzie nie ufają już bezgranicznie gazetom czy telewizji, a źródła obiektywnej wiedzy szukają w Internecie. Wierzą bowiem, że prawdziwe informacje jest w stanie dostarczyć im tylko osoba której nie ogranicza wydawca i kapitał za nim stojący.