Laur Konsumenta 2006 - dla marki Cerutin - Marketing przy Kawie
Laur Konsumenta 2006 - dla marki Cerutin
  • 0
  • 1
14.09.2006

Laur Konsumenta 2006 – dla marki Cerutin

Preparat Cerutin zdobył I miejsce w ogólnopolskim konkursie „Laur Konsumenta 2006”. Marka firmy Polfarmex S.A. okazała się najwyżej cenioną przez polskich konsumentów w kategorii leki wzmacniające odporność.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54940 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 września 2006

13 września 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.09.2006

Agencja PAPRiKA wybrana do organizacji kongresów dla Harvard Business Review Polska

Agencja PAPRiKA przygotuje prestiżowe konferencje organizowane przez Harvard Business Review Polska, polską edycję najbardziej renomowanego magazynu dla menedżerów na świecie. Do końca roku na zlecenie HBRP PAPRiKA zorganizuje między innymi: Forum Przywództwa, Motywacji i Zarządzania Ludźmi, Forum Przedsiębiorczości, a w lutym 2007 Forum Liderów Polskiej Gospodarki (konferencję nawiązującą formułą do dorocznych spotkań liderów globalnych firm w Davos). Konferencje HBRP to jedne z najbardziej prestiżowych spotkań na polskim rynku.