- 1
- 3
Latynoskie rytmy w kampanii piwa Desperados
Desperados w kampanii „The Beer With Latin Vibe” zachęca konsumentów do uwolnienia swojej fantazji i życia pełnią życia. W jednym z globalnych spotów pojawia się polski artysta Reto, znany z ubiegłorocznej kampanii marki.
Inspiracją są symbole i motywy zaczerpnięte ze współczesnej kultury latynoskiej. Podkreślają swobodę, pewność siebie i odwagę, by cieszyć się wyjątkowymi momentami. Spoty w kampanii piwa Desperados odzwierciedlają nowe pozycjonowanie marki, skierowane do młodych dorosłych.
Prowadzone działania rozpoczynają spoty telewizyjne, które są reinterpretacją latynoskiego klimatu, czyli połączeniem luzu i ognistej energii. Utwór Reto „Gasolina” wykorzystuje motyw muzyczny Cancion Del Mariachi z filmu „Desperado” (1995), wspierał także ubiegłoroczną aktywację marki. Teraz artystę można zobaczyć w najnowszym spocie zapowiadającym nowe pozycjonowanie marki i nadchodzące aktywności.
Spoty emitowane będą od 7 stycznia w stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Reklama telewizyjna stanowi zapowiedź kolejnych działań, których szczegóły zostaną ujawnione w najbliższych tygodniach.
Działania ATL, komunikację digital i w mediach społecznościowych w Polsce prowadziła agencja Artegence. Media zaplanował dom mediowy Starcom. Działania PR prowadzi agencja Hope. Za przygotowanie globalnej idei kreatywnej i spotów odpowiada agencja LePub Milano. Produkcja – Pretty Bird.
- 2