Lajkonik pod opieką agencji Dziadek do Orzechów – Lorenz Bahlsen Snack-World rozstrzygnął przetarg
  • 0
  • 1
5.03.2021

Lajkonik pod opieką agencji Dziadek do Orzechów – Lorenz Bahlsen Snack-World rozstrzygnął przetarg

Firma Lorenz Bahlsen Snack-World rozstrzygnęła przetarg na obsługę marki Lajkonik w 2021 r. W postępowaniu przetargowym, którego celem było rozwinięcie nowej platformy komunikacyjnej marki, wybrano agencję Dziadek do Orzechów.

Współpraca obejmie m.in. planowanie, produkcję i koordynację całości działań komunikacyjnych marki Lajkonik w 2021 r. Agencja będzie odpowiedzialna za realizację kampanii wizerunkowych, aktywacji konsumenckich, stałej komunikacji na profilach marki w mediach społecznościowych, a także komunikację wewnętrzną.

Zdecydowaliśmy się powierzyć markę Lajkonik agencji Dziadek do Orzechów, ponieważ zaproponowana platforma po prostu skradła nasze serca. Idealnie odpowiada na potrzeby komunikacyjne marki. Głęboko wierzymy, że również wierni konsumenci marki ją pokochają – mówi Joanna Sterna, senior brand manager marki Lajkonik.

  • 1
Lajkonik

Lajkonik obsługiwany przez Dziadka do orzechów

5 marca 2021

4 marca 2021