Lacoste zastąpił logo z krokodylem wizerunkami zwierząt zagrożonych wyginięciem - Marketing przy Kawie
Lacoste zastąpił logo z krokodylem wizerunkami zwierząt zagrożonych wyginięciem
  • 1
  • 6
5.03.2018

Lacoste zastąpił logo z krokodylem wizerunkami zwierząt zagrożonych wyginięciem

Marka Lacoste wprowadziła limitowaną wersję koszulek polo. Logo z krokodylem zastąpiły wizerunki 10 gatunków zwierząt zagrożonych wyginięciem. Celem jest zwrócenie uwagi na malejącą globalną bioróżnorodność. Dochód ze sprzedaży zasili Międzynarodową Unię Ochrony Przyrody.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55492 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

2 marca 2018

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
2.03.2018

Maurice Levy ostrzega, że Internet of Things może zmarginalizować marki

Marki muszą zmienić sposób myślenia, jeśli chcą rywalizować z Amazonem czy Google. Taki postulat wygłosił Maurice Levy, założyciel i przewodniczący rady nadzorczej Publicis Groupe, podczas Mobile World Congress 2018. Ostrzegał też, że za sprawą Internet of Things marki stracą na znaczeniu. Chyba że opanują nowe technologie i znajdą inteligentniejsze, bardziej kreatywne drogi pozyskiwania konsumentów.