Łaciate wybrało GPD Agency do obsługi komunikacyjnej
  • 0
  • 1
28.10.2021

Łaciate wybrało GPD Agency do obsługi komunikacyjnej

Przetarg na dwuletnią obsługę komunikacyjną marki Łaciate, której właścicielem jest Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol w Grajewie, wygrała GPD Agency. Zajmie się przygotowaniem strategii, konceptu kreatywnego, realizacją, produkcją spotów wizerunkowych, online wideo i wsparciem sprzedaży.

Wspólnym celem właściciela brandu oraz agencji jest utrzymanie silnej pozycji marki na rynku i komunikowanie jej głównych wartości: naturalności, prostoty, świeżości, jakości.

Realizując zadanie konkursowe, agencja wypracowała koncept pogłębiający rozumienie świata Łaciatego: świata czystych, mazurskich łąk, naturalności, prostych wartości. Te cechy zostały przeniesione na kampanię, rozwijając w niej lekki ton komunikacji, który stanowi dziedzictwo marki. Dotychczasowy świat brandu poszerzono o nowych bohaterów, którzy mają naturalnie dopełniać i uzupełniać wizerunek Łaciatego.

  • 1
Łaciate wybrało GPD Agency

Łaciate wybrało GPD Agency

28 października 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.10.2021

UOKiK przyjrzy się aplikacjom do zamawiania jedzenia firm Glovo oraz Uber Eats

Do UOKiK docierały skargi konsumentów na nieprawidłowości przy zamawianiu jedzenia i produktów spożywczych za pomocą popularnych aplikacji. Konsumenci wskazywali, że np. płacili za zamówienie wyższą cenę niż ta, o której byli informowani przed złożeniem zamówienia. Skargi dotyczyły także rozliczania się przedsiębiorców za niezrealizowane zamówienie. Prezes UOKiK Tomasz Chróstny wszczął postępowanie w sprawie naruszenia zbiorowych interesów konsumentów wobec Glovo oraz postępowanie wyjaśniające wobec spółki Uber Eats. Są to aplikacje mobilne, które służą do zamawiania jedzenia ze sklepów z dostawą pod wskazany adres.

27 października 2021

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
27.10.2021

Co dziesiąty Polak wydaje ponad 500 zł miesięcznie na zakupy online. Raport „Zwyczaje e-zakupowe Polaków 2021”

Większość (60 proc.) internetowych konsumentów w Polsce robi zakupy drogą internetową kilka razy w miesiącu – wynika z raportu firmy Advox „Jak Polacy korzystają ze sklepów internetowych: Zwyczaje e-zakupowe Polaków 2021”. Blisko połowa wydaje tą drogą między 101 a 300 zł miesięcznie. Najczęściej kupowanymi online kategoriami produktów są dodatki i odzież, które wskazało 62 proc. respondentów.