Kwietniowa poprawa nastrojów konsumenckich
  • 0
  • 2
29.04.2011

Kwietniowa poprawa nastrojów konsumenckich

Po największym od dwóch lat spadku nastrojów, który miał miejsce w marcu, kwiecień przyniósł poprawę. Wskaźnik optymizmu konsumentów mierzony przez Ipsos wzrósł o trzy punkty, osiągając poziom 79,1 pkt. Jest to jednak wciąż o 8 punktów mniej niż w lutym i nie można jeszcze mówić o zatrzymaniu trendu spadkowego.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 kwietnia 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.04.2011

Carlsberg rozdaje bilety na Euro 2012

Carlsberg – oficjalny sponsor Euro 2012 – rozpoczyna promocję, w której nagrodami są bilety na mecze mistrzostw. Promocja zostanie wsparta kampanią telewizyjną, do której spot przygotowała agencja Saatchi & Saatchi, a także działaniami internetowymi oraz materiałami reklamowymi w sklepach. Za obsługę loterii odpowiedzialna jest agencja Euro RSCG Marketing House, za obsługę strony internetowej loterii agencja Byss.pl, a za działania PR Ciszewski Public Relations.