Kurier jak ninja w spocie GLS przed Black Friday
  • 1
  • 2
30.11.2022

Kurier jak ninja w spocie GLS przed Black Friday

W tym roku z okazji Black Friday firma kurierska GLS Poland przygotowała kampanię budującą świadomość swojej marki wśród konsumentów e-commerce. W jej ramach kurier zyskał nowe oblicze. Stał się kurierem ninją. Niezawodnie, szybko i zwinnie dostarczającym zakupy upolowane w znany wszystkim czarny piątek.

„Na co dzień kurier, w Black Friday ninja” – takie hasło towarzyszy kampanii. Jej głównym elementem jest spot, w którym kurier szybko i zwinnie jak ninja dostarcza paczkę małemu chłopcu. Zgodnie ze swoją misją GLS dostarcza coś więcej niż przesyłki. Dlatego dzięki przesyłce z zabawkowym mieczem chłopiec również staje się ninją. Na jego twarzy pojawia się szczery uśmiech.

Kampania została zrealizowana we współpracy z agencją reklamową Rebell Studio. To ona odpowiedzialna była za scenariusz i produkcję spotu oraz zakup mediów. Działania zostały wsparte publikacjami na profilach GLS Poland na Facebooku, Instagramie oraz platformie LinkedIn.

  • 2
kurier jak ninja

Kurier ninja w spocie GLS

Kurier jak ninja GLS

30 listopada 2022

29 listopada 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.11.2022

Kampania antypodróbkowa „Żyj oryginalnie”

Rusza ogólnopolska kampania online Forum Konsumentów: „Żyj oryginalnie. Podrobione produkty. Podrobiony styl”. Akcja ma zwrócić uwagę na temat podróbek, zniechęcić do ich kupowania i zmotywować do zakupu produktów oryginalnych. Według oficjalnych danych nawet 20% Polaków kupuje podrobione produkty*. Według Urzędu Unii Europejskiej ds. Własności Intelektualnej 44% młodych Polaków celowo kupiło podróbkę, a 19% świadomie uzyskało dostęp do pirackich treści**.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.11.2022

Podsumowanie wyników kampanii edukacyjnej KP „Alkohol i samochód – to się nie rymuje”

Koncept kampanii „Alkohol i samochód – to się nie rymuje” bazował na najpopularniejszym w Polsce gatunku muzycznym, jakim jest rap. Do współpracy zaproszono Piotra Fronczewskiego i Piha, którzy wspólnie z internautami stworzyli utwór z prostym przekazem – nie prowadź pojazdu po alkoholu. W akcji wzięło udział Stowarzyszenie Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego