Kurier jak ninja w spocie GLS przed Black Friday
  • 1
  • 2
30.11.2022

Kurier jak ninja w spocie GLS przed Black Friday

W tym roku z okazji Black Friday firma kurierska GLS Poland przygotowała kampanię budującą świadomość swojej marki wśród konsumentów e-commerce. W jej ramach kurier zyskał nowe oblicze. Stał się kurierem ninją. Niezawodnie, szybko i zwinnie dostarczającym zakupy upolowane w znany wszystkim czarny piątek.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54839 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

30 listopada 2022

29 listopada 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.11.2022

Kampania antypodróbkowa „Żyj oryginalnie”

Rusza ogólnopolska kampania online Forum Konsumentów: „Żyj oryginalnie. Podrobione produkty. Podrobiony styl”. Akcja ma zwrócić uwagę na temat podróbek, zniechęcić do ich kupowania i zmotywować do zakupu produktów oryginalnych. Według oficjalnych danych nawet 20% Polaków kupuje podrobione produkty*. Według Urzędu Unii Europejskiej ds. Własności Intelektualnej 44% młodych Polaków celowo kupiło podróbkę, a 19% świadomie uzyskało dostęp do pirackich treści**.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.11.2022

Podsumowanie wyników kampanii edukacyjnej KP „Alkohol i samochód – to się nie rymuje”

Koncept kampanii „Alkohol i samochód – to się nie rymuje” bazował na najpopularniejszym w Polsce gatunku muzycznym, jakim jest rap. Do współpracy zaproszono Piotra Fronczewskiego i Piha, którzy wspólnie z internautami stworzyli utwór z prostym przekazem – nie prowadź pojazdu po alkoholu. W akcji wzięło udział Stowarzyszenie Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego