- 1
- 2
Kurier jak ninja w spocie GLS przed Black Friday
W tym roku z okazji Black Friday firma kurierska GLS Poland przygotowała kampanię budującą świadomość swojej marki wśród konsumentów e-commerce. W jej ramach kurier zyskał nowe oblicze. Stał się kurierem ninją. Niezawodnie, szybko i zwinnie dostarczającym zakupy upolowane w znany wszystkim czarny piątek.
„Na co dzień kurier, w Black Friday ninja” – takie hasło towarzyszy kampanii. Jej głównym elementem jest spot, w którym kurier szybko i zwinnie jak ninja dostarcza paczkę małemu chłopcu. Zgodnie ze swoją misją GLS dostarcza coś więcej niż przesyłki. Dlatego dzięki przesyłce z zabawkowym mieczem chłopiec również staje się ninją. Na jego twarzy pojawia się szczery uśmiech.
Kampania została zrealizowana we współpracy z agencją reklamową Rebell Studio. To ona odpowiedzialna była za scenariusz i produkcję spotu oraz zakup mediów. Działania zostały wsparte publikacjami na profilach GLS Poland na Facebooku, Instagramie oraz platformie LinkedIn.
- 2