Kurier Głodnego Warszawiaka – artyści GLS wspierają gastronomię muralem
  • 0
  • 10
2.02.2021

Kurier Głodnego Warszawiaka – artyści GLS wspierają gastronomię muralem

W dobie pandemii branża gastronomiczna jest jedną z tych, które mocno ucierpiały wskutek wprowadzonych obostrzeń i zakazów. Wiele lokali ogłosiło upadłość, inne walczą o przetrwanie. Bazowanie na samej sprzedaży na wynos i dostawach rzadko rekompensuje straty, a dla niektórych lokali jest całkowicie niemożliwe. Good Looking Studio, chcąc wyrazić wsparcie dla branży, namalowało w Warszawie mural o tematyce gastronomicznej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54847 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

1 lutego 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.02.2021

Większość dziennikarzy tęskni za normalnością. Prawie połowa, gdyby mogła, wzięłaby udział w tradycyjnej konferencji prasowej. Wyniki badania

Pomimo trwającej pandemii niemal co drugi dziennikarz (43,4%) wolałby wziąć udział w tradycyjnej konferencji offline zamiast online – wynika z ogólnopolskiego badania przeprowadzonego wśród przedstawicieli mediów. W badaniu wzięli udział dziennikarze zajmujący się rozmaitą tematyką, m.in. technologią, motoryzacją, biznesem i gospodarką.