Kurczakowa obsesja (wideo)
  • 1
  • 1
14.03.2011

Kurczakowa obsesja (wideo)

Gruppa66 Ogilvy przygotowała nową kampanię reklamową dla należącej do BP sieci Wild Bean Cafe (WBC). Kampania wspiera wprowadzenie nowego, „kurczakowego” menu. Jest to pierwsza kampania telewizyjna dla marki wyprodukowana w Polsce. Opracowany przez Ogilvy koncept uwzględnia także radio i niestandardowe formaty OOH na miejskich autobusach.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52255 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 marca 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.03.2011

2010 – dobry rok dla polskich targów

Potwierdzone audytem Centrex – Międzynarodowego Związku Statystyk Targowych podstawowe dane statystyczne targów organizowanych przez Członków PIPT (powierzchnia targowa wynajęta, liczba wystawców i liczba zwiedzających) wyraźnie wzrosły. 21 organizatorów targów zrzeszonych w PIPT zorganizowało 227 targów i wystaw w Polsce, na powierzchni 678 065 m2. Na powierzchni tej zaprezentowało się 27 876 wystawców. Targi te odwiedziło 1 013 846 zwiedzających.

11 marca 2011