Startuje konkurs na kampanię „Apetyt na polskie” - Marketing przy Kawie
KUPS szuka wykonawcy kampanii „Apetyt na polskie”, promującej owoce, warzywa i soki
  • 0
  • 1
14.03.2025

KUPS szuka wykonawcy kampanii „Apetyt na polskie”, promującej owoce, warzywa i soki

Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków (KUPS) zaprasza do składania ofert na przygotowanie i wdrożenie kampanii „Apetyt na polskie” w ramach programu „5 porcji warzyw, owoców lub soku XV”.

Celem  konkursu ofert jest wybór wykonawcy ogólnopolskiego programu informacyjno-promocyjnego „5 porcji warzyw, owoców lub soku XV”. Stanowi on kontynuację działań realizowanych przez KUPS w zakresie popularyzacji spożywania warzyw, owoców i soków. Celem programu jest edukacja na temat kształtowania właściwych nawyków żywieniowych z wykorzystaniem pięciu porcji warzyw, owoców lub soków dziennie.

Maksymalna kwota, w której zawrzeć ma się przeprowadzenie zaplanowanych działań wraz z przekazaniem autorskich praw majątkowych bez ograniczeń czasowych i terytorialnych w ramach programu oraz wynagrodzenie wykonawcy, nie może przekroczyć kwoty 845 200 zł netto.

Termin składania oferty upływa 27 marca 2025 r. o godzinie 10:00.

Oferty należy przysyłać na adres:

Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków
ul. Rakowiecka 36 pokój 339
02-532 Warszawa

Warunki SIWZ dostępne są na stronie internetowej kups.org.pl.

Konkurs „Apetyt na polskie”

Startuje konkurs na kampanię „Apetyt na polskie”

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

14 marca 2025

13 marca 2025