Kunszt japońskiej precyzji w kolejnej odsłonie kampanii reklamowej Mazdy (wideo)
  • 1
  • 1
17.05.2012

Kunszt japońskiej precyzji w kolejnej odsłonie kampanii reklamowej Mazdy (wideo)

Trwa kampania reklamowa Mazdy6 kombi, która prowadzona jest w telewizji, radiu i Internecie. Spot, emitowany w kluczowych stacjach biznesowych, wykorzystuje analogię między precyzją konstruktorów Mazdy a perfekcją takumi – rzemieślników tworzących tradycyjne japońskie miecze. Działania reklamowe rozpoczęły się 7 maja, kampania telewizyjna jest natomiast realizowana od 14 maja.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 maja 2012