Kultura konwergencji. Zderzenie starych i nowych mediów
  • 0
  • 1
28.02.2009

Kultura konwergencji. Zderzenie starych i nowych mediów

Książka poświęcona społecznym, kulturowym, technologicznym i ekonomicznym zmianom we współczesnych mediach. Publikacja została uznana za najlepszą książkę anglojęzyczną o tematyce obejmujacej kino lub media, opublikowaną w 2007 roku przez towarzystwo naukowe Society for Cinema and Media Studies.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54839 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 lutego 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.02.2009

Reklama a umysł konsumenta. Co działa, co nie działa i dlaczego

Reklama a umysł konsumenta to książka renomowanego psychologa i badacza rynku, Maxa Sutherlanda oraz doświadczonego praktyka, Alice K. Sylvester. Autorzy nie propagują uproszczonych koncepcji skutecznej reklamy, lecz odsłaniają sekrety skutecznych kampanii reklamowych. Pozycja łączy najnowsze osiągnięcia i badania naukowe z doświadczeniem negatywnym praktyków od lat obcujących w świecie konsumentów.