Kucharek, Prymat i TVN Player najczęściej reklamowane przez lokowanie produktu – wyniki badania Pentagon Research - Marketing przy Kawie
Kucharek, Prymat i TVN Player najczęściej reklamowane przez lokowanie produktu – wyniki badania Pentagon Research
  • 0
  • 4
8.11.2012

Kucharek, Prymat i TVN Player najczęściej reklamowane przez lokowanie produktu – wyniki badania Pentagon Research

Kucharek to marka najczęściej promowana przez product placement. Programy telewizyjne, w których lokowanych jest najwięcej produktów, to „Kocham cię, Polsko”, „Dzień dobry TVN” i „Kuchenne rewolucje”.Takie wyniki przyniosło badanie przeprowadzone przez Pentagon Research.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55939 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

8 listopada 2012