Kubuś promuje swoje produkty, zapewniając, że nie dodaje do nich cukru
  • 1
  • 2
27.04.2022

Kubuś promuje swoje produkty, zapewniając, że nie dodaje do nich cukru

Wystartowała kampania reklamowa Kubusia. Marka podkreśla, że do swoich produktów – Kubusia Play, Kubusia Waterrr, musu i soku 100% – nie dodaje cukru.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54791 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 kwietnia 2022

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
26.04.2022

Vercom przejmuje MailerLite i wchodzi na globalny rynek

Vercom, spółka technologiczna dostarczająca chmurowe rozwiązania w modelu CPaaS (Communication Platform-as-a-Service), stawia milowy krok na drodze ekspansji na międzynarodowym rynku. Przejęcie MailerLite, globalnego dostawcy narzędzi do komunikacji e-mail, pozwoli spółce blisko trzykrotnie zwiększyć liczbę klientów. Zapewni też obecność na 180 rynkach. Wartość transakcji wyniesie około 400 mln zł (84,13 mln euro).