Kubuś Play w kampanii „Otwiera się na zabawę” (wideo)
  • 1
  • 1
6.05.2016

Kubuś Play w kampanii „Otwiera się na zabawę” (wideo)

Ruszyła ogólnopolska kampania telewizyjna napojów Kubuś Play. „Otwiera się na zabawę” – tak brzmi jej hasło.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54841 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 maja 2016

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.05.2016

Stanowisko UOKiK w sprawie Ubera

Dotychczasowy monitoring oraz analizy nie wskazują na konieczność interwencji urzędu ani w zakresie ochrony interesów konsumentów, ani ochrony konkurencji – brzmi stanowisko UOKiK. Urząd przedstawił je w związku z toczącą się publicznie dyskusją dotyczącą korzyści i potencjalnych zagrożeń dla konkurencji i konsumentów ze strony platform internetowych na rynku samochodowego przewozu osób. Do takich platform należy m.in. Uber.

5 maja 2016