Kto wpada w oczy, nie wpada pod koła
  • 0
  • 1
26.10.2005

Kto wpada w oczy, nie wpada pod koła

Akcja „Kto wpada w oczy, nie wpada pod koła” została zainicjowana przez Akademię Jazdy.pl, miesięcznik „Paragraf na Drodze” i dyrekcję Publicznej Szkoły Podstawowej w Grabiu, w celu zwiększenia bezpieczeństwa uczniów poruszających się po zmroku na niedostatecznie oświetlonych ulicach. Nagłośnieniem akcji zajmują się firmy Media Explorer i CORE PR.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

53932 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

26 października 2005

25 października 2005