Kto najwięcej wydał na reklamę czekolady? O kim mówiono najwięcej w Internecie? – IMM Admonit za I kw. 2014 r.
  • 0
  • 4
10.04.2014

Kto najwięcej wydał na reklamę czekolady? O kim mówiono najwięcej w Internecie? – IMM Admonit za I kw. 2014 r.

Ponad 6 mln zł na reklamę marki Kinder w telewizji, radiu i prasie wydał od początku 2014 r. koncern Ferrero. Pod tym względem Kinder zdeklasował Milkę i Wedla, które uzyskały jednak najwięcej wzmianek na portalach i w mediach społecznościowych – wynika z badania IMM.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54850 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

:)

10 lat temu

jaki Kraft?

z tego co mi wiadomo, to już nie Kraft Foods, a Mondelez Polska, jeżeli podane dane są jak najbardziej aktualne...

9 kwietnia 2014