„Kto czyta, wielbłądzi”, czyli grafiki „Książkowe Love” powracają za sprawą Internetu
  • 0
  • 11
2.12.2014

„Kto czyta, wielbłądzi”, czyli grafiki „Książkowe Love” powracają za sprawą Internetu

Seria grafik do kampanii „Książkowe Love”, promującej czytelnictwo, powstała dwa lata temu. Stworzył ją artysta Grzegorz Sikora, autor bloga PiktoGrafiki.com. Teraz za sprawą Internetu jego prace zyskują drugie życie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Monika

9 lat temu

Bardzo fajne

Cenie prace Grzegorza. Sa blyskotliwe, swieze i pelne inteligentnych spostrzezen.

2 grudnia 2014