Książka „Nadzwyczajna usługa. Jak przekuć zaangażowanie klienta w sukces twojej firmy”
  • 0
  • 1
5.11.2014

Książka „Nadzwyczajna usługa. Jak przekuć zaangażowanie klienta w sukces twojej firmy”

Czy zaspokajasz zapotrzebowanie klientów na świetną usługę – i czy potrafisz na tym zaoszczędzić? Jeśli nie, to znajdujesz się w bardzo niekorzystnej sytuacji. Nie udało ci się stworzyć zrównoważonego modelu działalności, który przynosiłby zyski, dawał się skalować i gwarantował doskonałość na co dzień. [Konkurs, w którym można wygrać tę książkę]

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 listopada 2014