Książka „Lojalność 3.0” już w księgarniach
  • 0
  • 1
29.10.2014

Książka „Lojalność 3.0” już w księgarniach

Pomimo swej początkowej rewolucyjności programy lojalnościowe, stworzone po to, by wyróżnić produkty na rynku, szybko straciły na oryginalności. Choć skazane są na porażkę, każdego roku wydaje się na nie miliardy. Jak się okazuje, owe programy wcale nie przyczyniają się do długoterminowej lojalności. Gdy tylko pojawia się lepsza oferta, klient skwapliwie z niej korzysta. Czy można mieć mu to za złe?

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54850 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 października 2014

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
28.10.2014

Wydatki na reklamę sieci handlowych wyższe o 27 proc. w stosunku do 2013 r. – raport IMM

W telewizyjnych spotach Lidla nadal królował duet Okrasa i Brodnicki, a w social media Biedronce najbardziej pomógł Wojciech Cejrowski, choć nie wziął udziału w żadnej kampanii reklamowej. W trzecim kwartale 2014 r. działające w Polsce sieci handlowe przeznaczyły na płatną promocję w mediach ponad 250 mln zł – wynika z raportu IMM. To wzrost o 27 proc. wobec analogicznego okresu ubiegłego roku.