Książęce z Księciem w roli głównej. Marka startuje z nową kampanią
  • 1
  • 1
11.03.2021

Książęce z Księciem w roli głównej. Marka startuje z nową kampanią

W nowej kampanii Książęcego pojawił się znany z logo Książę – brand hero marki, pełniący rolę charyzmatycznego przewodnika po świecie piw. W nowym spocie oraz materiałach wspierających promuje wariant IPA.

Marka sięgnęła również po nową formę, łączącą różne techniki animacji. Kampania jest częścią trwającego od roku procesu odświeżania wizerunku Książęcego.

Nowy spot to podróż przez świat piwa oddany współczesną sztuką kolażu. Przewodnikiem jest odmieniony Książę dynamicznie poruszający się w tej rzeczywistości. Świat Książęcego jest efektem procesu zmiany, który rozpoczął się rok temu. Zapoczątkowały go zmienione opakowania. Wraz z nimi narodziła się komunikacja bazująca na koncepcji podróży do miejsc, z których wywodzą się poszczególne gatunki piwa.

Cieszę się, że Książę pojawił się w naszej komunikacji. Nie musieliśmy wymyślać tej postaci, bo była z nami od zawsze: zakorzeniona w tradycji, powiązana z nazwą marki. Dla tak charyzmatycznego bohatera i jego opowieści potrzebowaliśmy odpowiedniej formy. Kolaż idealnie spełnił nasze potrzeby. Dzięki otwartości takiego języka wizualnego możemy się wyróżnić i pokazać to, co charakteryzuje Książęce – różne style oraz wysoką jakość – mówi o odświeżeniu wizerunku marki Maciej Kuś, brand manager Książęcego.

Nowa kampania wystartowała 11 marca. Będzie prowadzona w telewizji, VoD, Internecie i mediach społecznościowych oraz w formie materiałów POS. Premiera kolejnego spotu promującego tegoroczną nowość marki zapowiedziana jest na kwiecień 2021 r.

Jest to część nowej platformy komunikacji marki. Opracowała ją agencja Scholz & Friends Warszawa. Reżyserem spotu jest Marcin Filipek, a operatorem Wojciech Zieliński. Kostiumy przygotowała Malwina Wędzikowska, scenografię Robert Dąbrowski. Produkcją zajął się dom produkcyjny Dynamo, postprodukcją Platige we współpracy z BrosFX, a udźwiękowieniem Juice. Media zaplanował Zenith, a za prowadzenie działań online odpowiada agencja Gong.

  • 1
Książęce z Księciem w roli głównej

Książęce z Księciem w roli głównej

11 marca 2021

10 marca 2021