0 1 5.02.2008Ksiądz i zakonnica promują Ofertękampanie reklamowe TweetW dzienniku Metro rozpoczęła się kampania promocyjna Warszawskiej Gazety Bezpłatnych Ogłoszeń Oferta.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54811 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 5.02.2008Diamentowa nagroda w agencji IQ MarketingAgencja IQ Marketing otrzymała międzynarodową nagrodę Diamond Award for Marketing Best Practices za najlepszą kampanię w kategorii Multinational, Telecom B2B, zrealizowaną dla firmy Sony Ericsson. Przedstawiciele agencji IQ Marketing odebrali nagrodę podczas uroczystej gali konkursu Diamond Awards, która odbyła się 31 stycznia 2008 r. w Nowym Jorku.
0 1 0 0 0 5.02.2008Star One dla Machiny Edukacyjnej„Nasi lektorzy zapraszają” to hasło nowej kampanii promującej warszawską szkołę języka hiszpańskiego Machina Edukacyjna, którą przygotowała grupa komunikacyjna Star One.
0 1 0 0 0 4.02.2008V edycja "PRaktykuj za granicą"4 lutego rozpoczęła się V edycja konkursu public relations „PRaktykuj za granicą”, po raz pierwszy prowadzona we współpracy z konkursem „Grasz o staż”. Do udziału w projekcie Instytut Monitorowania Mediów zaprasza wszystkich studentów interesujących się PR-em i komunikacją. Nagrodami dla twórców najlepszych strategii komunikacyjnych dla Fundacji Anny Dymnej „Mimo Wszystko” są staże w Londynie i Brukseli w agencjach PR: Fleishman-Hillard, Hill&Knowlton, Weber Shandwick.
0 1 0 0 0 4.02.2008Ruszyła XIII edycja "Grasz o staż"Kilka minut po północy, 4 lutego wraz z opublikowaniem na stronie www.grasz.pl zadań konkursowych, rozpoczęła się XIII edycja „Grasz o staż”.