Kryzys omija marketing w wyszukiwarkach
  • 0
  • 1
24.03.2009

Kryzys omija marketing w wyszukiwarkach

Branża marketingu w wyszukiwarkach internetowych nie obawia się kryzysu. Polski rynek, warty w 2008r. ok. 190 mln. zł powinien wzrosnąć w 2009r. o kolejne 50%. Mimo zapowiadanych przez firmy cięć budżetów reklamowych, agencje zajmujące się tą działalnością mają się dobrze.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

kazek

15 lat temu

Artefakt.pl – jedna z największych firm w zakresie marketingu w wyszukiwarkach w Polsce?

Co to za brednie? Nie mają nawet Google Qualified Company! W Polsce jest przynajmniej 20 większych agencji. Gratuluje dobrego humoru.

24 marca 2009

23 marca 2009