0 0 10.07.2017Krosno powierza obsługę 180heartbeats + Jung v MattfirmyMarka Krosno rozpoczęła współpracę z 180heartbeats + Jung v Matt. Agencja wygrała przetarg.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad56219 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja ZarejestrujDoceniasz naszą pracę?Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści. Skomentuj 0
0 0 0 7.07.2017Deutsche Telekom rozważa reorganizację działań mediowychDeutsche Telekom spotkał się z wybranymi agencjami, by naszkicować plan wykorzystania danych, technologii i mediów do osiągnięcia konkretnych celów marketingowych. Gigant telekomunikacyjny planuje ograniczenie wydatków na media tradycyjne i zwiększenie na działania online.
0 1 0 7.07.2017Amazon nadal liderem w sektorze handlu detalicznego. Ranking BrandZAmazon zachował prowadzenie w kategorii handlu detalicznego w rankingu najcenniejszych marek świata BrandZ Top 100 2017. Marka odnotowała także najszybszy wzrost w pierwszej dwudziestce detalistów – o 41% (wartościowo o 40,1 mld dol.) w ujęciu rok do roku. Zestawienie przygotowują WPP i Kantar Millward Brown.
0 0 0 7.07.2017UOKiK przeszukuje siedzibę Allegro. Sprawdza, czy nie faworyzowało własnego sklepuUOKiK prowadzi przeszukanie w siedzibie Grupy Allegro. Ma to związek ze wszczętym 21 czerwca postępowaniem wyjaśniającym. Urząd sprawdza, czy przedsiębiorca faworyzuje własny sklep internetowy kosztem innych sprzedawców.
1 0 0 7.07.2017Promedica24 z kampanią reklamową w telewizji10 lipca w stacjach telewizyjnych rozpocznie się emisja spotów marki Promedica24. Kampania zachęca kobiety do spróbowania sił w zawodzie opiekunek seniorów.