Kredyt na gębęTM - Innowacja Roku 2005
  • 0
  • 1
8.12.2005

Kredyt na gębęTM – Innowacja Roku 2005

W czwartej edycji konkursu Portfel Roku organizowanego przez BusinessWeek tytułem Innowacji Roku uhonorowano Kredyt na gębęTM sieci hipotecznej DOM (Oddział GETIN Banku SA).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54787 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

8 grudnia 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.12.2005

Masterprint XL Sp. z o.o. dla LPP, producenta odzieży spod marki Reserved

W grudniu ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa marki Reserved „New Year reserved for me”, promująca kolekcję kreacji noworocznych. Akcja bazuje na prasie ogólnopolskiej (większość tytułów modowych dla pań i dla panów) i lokalnej (w wybranych miastach – reklamy i product-placement), Internecie, czasopismach sprzedażowych, a także ulotkach i folderach, dystrybuowanych w salonach Reserved. Jednym z istotnych elementów działań promocyjnych jest kampania outdoorowa, w tym wielkoformatowa.