0 1 7.03.2006Kredyt hipoteczny bez węża w kieszenikampanie reklamowe TweetW marcu wystartowała kampania kredytów sieci Dom – hipotecznej marki Getin Banku.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54814 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 7.03.2006MiniMini partnerem akcji „Cała Polska czyta dzieciom”Jedyna w Polsce telewizja dla dzieci do lat 7., MiniMini udziela medialnego wsparcia ogólnopolskiej akcji CAŁA POLSKA CZYTA DZIECIOM, mającej na celu promocję czytania książek najmłodszym. Organizatorzy projektu chcą uświadomić opinii publicznej jak ważne dla rozwoju dziecka jest znalezienie czasu na codzienną wspólną lekturę.
0 1 0 0 0 7.03.2006Toolbox Creative Communications dla Lek PolskaToolbox Creative Communications przeprowadzi kompleksową kampanię komunikacyjno-marketingową dla Lek Polska. Agencja zajmie się tworzeniem wizerunku marek: Herpex® i Leko® i odmłodzeniem brandu Altacet®.
0 1 0 0 0 7.03.2006e-kobiety.pl - współpraca z czasopismem ślubnymNiedawno nastąpiło oficjalne połączenie sił portalu e-kobiety.pl i miesięcznika „Młoda Para”. Efektem tego jest udostępnienie i umieszczenie artykułów z miesięcznika na łamach portalu e-kobiety.pl.
0 1 0 0 0 7.03.2006GM Records dla Wydawnictw Bauer i VogelGM Records, lider tłoczenia wszelkiego rodzaju dysków optycznych będzie kontynuował w 2006 roku współpracę z Wydawnictwem Bauer i Wydawnictwem Vogel. Tłocznia będzie produkować dyski załączane do wybranych czasopism i magazynów wydawanych przez obu wydawców.