Krakowski kongres na temat tożsamości i wizerunku polskiego marketingu - Marketing przy Kawie
Krakowski kongres na temat tożsamości i wizerunku polskiego marketingu
  • 0
  • 1
18.05.2009

Krakowski kongres na temat tożsamości i wizerunku polskiego marketingu

„Tożsamość i wizerunek marketingu w Polsce” to tytuł kongresu, który odbył się w dniach 11–12 maja 2009 roku w Krakowie. Organizatorem wydarzenia jest Katedra Marketingu krakowskiego Uniwersytetu Ekonomicznego.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55400 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

18 maja 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.05.2009

Detektywi, dowody zbrodni i 8 tysięcy odcisków palców

8 maja na ulicach Warszawy pojawili się detektywi CSI. Przez pięć dni, w różnych częściach miasta zbierali dowody w sprawie morderstw, angażując w śledztwo przechodniów. Każdy, kto pojawił się w pobliżu miejsca zbrodni był… podejrzany i musiał oddać odciski palców. Sześciu aktorów – przebranych za detektywów, promowało na swoich detektywistycznych kurtkach trzeci sezon serialu CSI: Kryminalne Zagadki Las Vegas, emitowanego w maju na kanale Hallmark Channel.